به مناسب گرامیداشت هفته هلال‌ احمر صورت گرفت؛

افتتاح ۱۴ خانه هلال شهری و روستایی در زنجان

«هاشمی» از افتتاح همزمان ۱۴ خانه هلال شهری و روستایی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 11May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، «حکمت‌الله هاشمی» امرور در حاشیه افتتاح خانه هلال ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: در ارتباط برخطی که با معاون اول رئيس جمهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر در آیین افتتاح مرکز هوشمند رصد اطلاعات و داده کاوی و پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال‌احمر کشور انجام شد، خانه هلال مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان و ۱۴ خانه هلال روستایی و شهری استان به صورت یکپارچه همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر افتتاح شد.

وی یادآوری کرد: این تعداد خانه‌های هلال با هدف ارائه خدمات به مردم افتتاح می‌شود و هر خانه هلال یک جمعیت هلال‌احمر کوچک در آن منطقه محسوب می شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: فعالیت خانه های هلال در مکان های پرتردد است و همچنین آموزش های هلال‌احمر در این خانه ها ارائه می شود چرا که آموزش موجب حمایت از سلامت انسان‌ها است بنابراين با همین آموزش ها فردی می‌تواند جان یک فرد دیگر را نجات دهد و این کار بسیار ارزشمند و ستودنی است.

هاشمی اظهار داشت: خانه‌‌های هلال بستر خوبی برای اجرای برنامه‌های حوزه های مختلف هلال‌احمر می‌باشد به‌همین دلیل باید از این ظرفیت برای بروز فعالیت ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: حمایت اعضای خانه‌های هلال در رسیدن به اهداف هلال احمر که ارائه خدمات به انسانهاست، نیاز این جمعیت می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در معاونت‌ها باید پیوستی از خانه هلال داشته باشیم تا بتوانیم رسالت جمعیت هلال‌احمر را در کمترین زمان و کمترین هزینه به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار